loading...
قو
Amir بازدید : 59 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

ﺟﯿﺮ ﺟﯿﺮﮐﻬﺎ؛

ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ،

ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﻫﻢ ﺑﯽ ﺷﮏ
ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺠﺰ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ


ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ
ﮐﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪ
ﻭ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ و تکرار ﮐﺮﺩ!!!

من آن گلبرگ مغرورم.....

عه !!! بزه منو خورد

عجب حیوون نفهمیه ها!

داشتم پست احساسی میذاشتم

من خیس دلتنگی ام...
اما کوچه آبی احساست را گم کرده ام..
مسیر عاشقی ات را یادم نیست...
حالا نمی دانم؟؟..
تو مرا انتظار می کشی..
یا من تو را؟!!!!

اي كاش...
ارزشش را داشتـــه باشد...
كســـي را كه به ديگران تمام زندگي ات معرفـــي مي كني...

کل دنیا مال من میشه وقتی با اون زیر بارون میروم و اونم برای اینکه خیس نشوم دستش را میگذارد روی سرم...
گاهی دستان یک زن میتواند معجزه کند مثل وقتی که دستت را گرفت

بس که دلتنگم اگر گریه کنم می گویند
قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد

عشق رازی ست که تنها به خدا باید گفت
چه سخن ها که خدا با من تنها دارد

برای عاشق شدن

نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،

برای عاشق شدن

باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

عشق ...
همان حس قشنگی ست که خدا داد به تـــو
و تو بخشیدی به من
تا من از بودن با تو بی سبب شاد شوم ...

کاش
می دانستی من
همچو تک برگ درختی
به تن ِ
عاطفه ی سبز تو متصلــم ...

تا مرا سخت مراقب باشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کاش ما آدما شبیه قو بودیم که وقتی جفتمون می میره اونقدر فریاد میزدیم تا بمیریم. ولی حیف که ما آدما وقتی جفتمون می میره فریاد می زنیم که نکنه از تنهایی بمیریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره این وبلاگ چیه؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 1,284
  • بازدید کلی : 12,959
  • کدهای اختصاصی